2015. március 6., péntek

100 napja

Hivatalosan 100 napja már...
...hogy beadta a derekát.
...hogy ott zsizzseg körülöttem.
...hogy énekel (s táncikál közben) a nem Megasztárba való hangján, de ha lenne hangja, szerintem nem imádnám ennyire.
...hogy ír nekem cukiságokat.
...hogy ha becsukom a szemem a gyönyörű nagy kék szemeit látom. 
...hogy séta közben együtt csodáljuk a régi házakat. 
...hogy plüssmacinak használja a kezem. 
...hogy úgy bújunk össze ahogy még soha senkivel. 
...hogy azt vitatjuk három vagy kettő kölykünk lesz a három vagy kettő kutyakölyök mellé.
És hivatalosan 100 napja már annak, hogy ezt énekelgetem neki. 

Mert szeretem!

3 megjegyzés:

  1. 1 perce, hogy kifolyt a képernyő a cukifaktortól :D

    Még egy életen át tartó napokat így! :)

    VálaszTörlés
  2. Egyem meg de cukik vagytok! :P És én azt mondom 3 kutyakölyök legyen!

    VálaszTörlés
  3. 30 napja már, hogy megszületett a fenti poszt... ;)

    VálaszTörlés