2015. január 3., szombat

Icarus is flying...

Eljött a pillanat...
Eljött a pillanata annak, hogy kiderüljön Pimasz Pincér is Ikarosz sorsára jut-e.
A ma estével egy újabb kis fejezetet zárhattam le az életemben és ”karrieremben”. Ma volt az utolsó napja annak, hogy a már említett ”fantasztikus” munkahelyemen dolgoztam. (Ugyanis majd’ egy hónapja felmondtam.) Pontosabban ma volt az utolsó nap, hogy bementem, mert kb. három perc után jött az egyik kis főnök s elmondta, hogy ezt a hatalmas vendéglétszámot (0 fő) kedves kolleginám is elbírja egyedül, úgyhogy nyugodtan hazamehetek.
Mondanom sem kell, nem maradtam.
És, hogy mi jön ez után???
Támaszaimon kívül mindenki a ”vendéglátásban télen nem hagyunk ott munkahelyet”, meg a ”de nem kell megszakadni ezért a pénzért” és társait sorakoztatták s rendezték sorba nekem, de a kedves mosolyon és a köszönöm, hogy ezt megosztottad velem-en kívül nem igazán váltott ki belőlem mást a dolog.
Tudjátok, én szeretnék a felhők felé és fölé repülni. Ezen a helyen erre nem volt lehetőségem.
De amúgy is, Ikarosz a lázadás, szófogadatlanság és kíváncsiság megtestesítője!
Szóval bízok és hiszek abban, hogy az én Daidaloszom erősebb szárnyakkal áldott meg engem.
Úgyhogy szemeket lehuny, nagy vigyor a szájra s állatias üvöltések közepette ugrás a szakadékba.
Hisz eljött a pillanat!



10 megjegyzés:

  1. amúgy a legendából kihagyták, hogy az ókori bölcsek szerint Ikarosz az út előtt megivott fél rekesz Balatoni világost és úgy indult el. :D
    Így kormányozhatta magát túl közel a naphoz. Ha nekiindulnál, két tippem van:
    1. ne igyál.
    2. ha mégis, legyen erősebb a sör. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hülye. :D :D
      Amúgy egyik nap láttam a Tecsóba Balatoni világost....hát, majdnem könnyek szöktek a szemembe. :,)
      És még mindig ilyen 80-90 ft az ára. :D :D

      Törlés
  2. Most megvizualizáltam egy szárnyas Ikarus buszt...aminek Te vagy a sofőrje, aki a Nap felé száguld..és tovább...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha. :D
      De ugye a káros UV sugarak elkerülése végett viseltem napszemüveget, ugye igeeen??? :-o

      Törlés
    2. Teljesen védett vagy az UV sugaraktól, még napszemüveg is van rajtad természetesen :D

      Törlés
    3. Jeeeee! Akkor nincs gond! ^^ :D

      Törlés
  3. Ha álmokból építed meg a szárnyad, nem fogsz lezuhanni. De legalábbis lesz aki elkapjon, ha mégis :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Uram!

    "Aki nem mer, az nem nyer!"

    Türelmes vendégeket kívánok, sok mosolyt s minden egyebet erre az évre (is)!

    ui.: öröm tölti el a bensőmet, hogy jártál/írtál nálam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen s Önnek is a legjobbakat! ^^
      És még fogok arra járni. :D

      Törlés