2014. november 16., vasárnap

Át a piroson!

Tornacipője víztől tocsog, válla is elázott már de azért...
Jelenleg a zebránál álldogál, esernyőjét unalmában vállán forgatja, melyről esőcseppek százait szórja szét a nagy világba s közben a lámpa fényében csodálja a zuhogó esőt.
Mert esik, nem is kicsit, de azért ő mosolyog.
Hogy, épp min, azt ne kérdezzétek, szerintem sokszor ő sem tudja pontosan miért is.
De az biztos, hogy mosolyog!!!
Ő már csak ilyen...
Amúgy ismerjük már, tudjuk ő az a srác aki tornacipőben, ingben, nyakkendőben szaladgál vagy épp ízléses Adidas cipőben, fekete farmerben és olyan kötött pulóverben mellyel bármikor felvennék a Harvardra főleg ha épp nem felzselézi a haját hanem elfésüli.
No meg ő az aki felölti a fehéret-feketét, hangedlivel a kezén közlekedik s drekóval a zsebében, aki tányérok és poharak százait fogdossa meg pedig nincs ilyesfajta fétise és időnként küldi őket a halálba egy-egy ”ügyes” mozdulattal.
És ő az aki bár őfelsége pincére nem volt de a magyar miniszterelnőké igen.
Végezetül pedig ő az aki elhagyta nyugatot, s eljött keletre, elhagyta Kisbért, Székesfehérvárt és Győrt s Debrecent választotta és ő az aki most a sok csodálkozó tekintet és visítozó száj közepette átment a piroson s várja új kalandjait, itt, a túloldalt. 
Mert a túloldal sem lehet sz*rabb, ha az ember mosolyog!  
Csak mosolyogni kell és kész!

”You’ll be alright...”




12 megjegyzés:

  1. wow! szóval keletre költöztél? :O akkor csak jól láttam én azt a rohanó fiatalembert :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Hölgy szeme mint a sasé! ^^ Viszont ez így nem ér, hogy Ön tudja, hogy ott rohangálok Magát meg lehet meglátom de közben meg nem tudom, hogy ez az Orsiiiiii! ^^
      Éééééés, nem rohanó fiatalember hanem rohanó hihetetlenül jóképű fiatalember!!! ^^ :D :D

      Törlés
    2. ohhhh, pááárdon, helyesbítek: hihetetlenül jóképű fiatalember :D

      majd felbuktál az Arany J. út sarkon, úgy rohantál valahová, Te akkor se nem láttál, se nem hallottál P :) én is meghökkentem, mondtam is magamban: ez nem létezik, hogy itt rohangálsz, biztos csak egy alteregód van itt :)

      Törlés
    3. Köszönöm a helyesbítést! ^^
      Pedig tényleg én voltam, sőt már tudom is, hogy hova mentem! Könyvekért, nővéremnek, egy sráchoz az Aranyba. :D

      Törlés
  2. Nagy igazság a láthatáron!
    Mellesleg én is így szoktamxd vigyorgok, mint a tejbetők, de hogy min, magam sem tudom :D
    Áhh.... végre újra olvashatom az irományaidat :) meglehetősen kellemes érzés :)
    Jöhetnél dél felé is egyszer-kétszer felborzolni néhány embert a mosolyoddal miközben átmész a piroson :DD
    Xoxo Andy H.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök ha ily' kellemes lehet az írásaim olvasása!
      De akkor lehet, hogy bajok vannak Veled, hogy ilyen dolgok tetszenek. :P :D
      Amúgy konkrétan dél fele annyira nem mennék de mondjuk dél, dél-nyugati irányban még lehet találnék is pár embert aki nem annyira utálna, úgy Szeged környékén. ^^ Onnan merre kéne mennem??? :D

      Törlés
    2. Nyugat felé! Itt jó néhány furcsa ember van aki örülne a te szerény, felzselézett hajú mosolygos formádnak :D Nekem elhiheted!!De akkor lehet,
      "De akkor lehet, hogy bajok vannak Veled, hogy ilyen dolgok tetszenek. :P :D"
      Nos ezt bóknak veszem :) Fura vagyok nem problémás XD kikérem magamnak :D

      Törlés
    3. Szóval nyugatra. És hány km-t kb. nyugatra??? :-o És veheted bóknak bár azt hiszem ez nem számít bóknak manapság... :D

      Törlés
  3. 191 km-ert nagyjából :DD
    Nem baj, furcsa vagyok és büszke is rá :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak??? :-o Mi az??? :D
      És helyes, légy (és nem szúnyog) büszke rá hisz a furcsaság jóóó! ^^ :D

      Törlés
  4. Na, most hogy én is értesültem eme mesés helyről, így itt is köszöntelek Ideát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, hogy értesültél eme csodás helyről újra visszaköltözött a boldogság a szívedbe! ^^ :P :D
      Én is üdvözöllek amúgy itt. :)

      Törlés